23 Şubat 2015 Pazartesi

VEKİL...

AK Parti Milletvekili Tülay Babuşçu:
"Osmanlı'nın 90 yıllık reklam arası bitti "
"Arkadaşlar reklam arası bitti, film başladı ve 2023'te isteseniz de istemeseniz de vizyona girecek"
Bu cümleleri sosyal medya üzerinden paylaşan bir milletvekili var,eyy milletim. Buyrun bu da milletvekili yemini metni:
'Devletin varlığı ve bağımsızlığını, vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü, milletin kayıtsız ve şartsız egemenliğini koruyacağıma, hukukun üstünlüğüne, demokratik ve laik Cumhuriyete ve Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı kalacağıma; toplumun huzur ve refahı, milli dayanışma ve adalet anlayışı içinde herkesin insan haklarından ve temel hürriyetlerden yararlanması ülküsünden ve Anayasaya sadakatten ayrılmayacağıma, büyük Türk milleti önünde namusum ve şerefim üzerine ant içerim'
"Hedef 2023 " lafı ilk ortaya atıldığında yazdım,çizdim,anlattım.Maalesef ki,bazıları fantastik buldu söylemlerimi.Buyrun,afiyet olsun diyorum.Reklam arası olarak gördüğü bir şeye bağlı kalacağına,NAMUS ve ŞEREF üzerine yemin mi edilmiş,ben mi kelimeleri yanlış yorumluyorum.
Takdir milletindir.Allah hepimize akıl fikir vermiş,düşünme yetisi vermiş.Kendiniz yorumlayın,ben sadece tv lerde,gazetelerde, haberlerde duyduklarımın okuduklarımın yalancısıyım (!) / 19.01.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder