3 Ocak 2015 Cumartesi

BEN DE CÜBBELİYİM

CübbeliAhmetHoca : bu gece evde oturup tv seyretmek kadar tehlikeli birşeyyok,Allah muhafaza insan dinden çıkar...bütün milletin haftalarca günah işlemek üzere hazırlandığı hir gece...kumandayla oraya buraya zıplamak cehennem tabakaları arasında ordan oraya zıplamak gibidir " dedi...Dün gece mekkenin kurtuluşu ile ilgili düzenlenen sempozyumdan bu cümleler.Ataköydeki Sinan Erdem Spor salonundaki sempozyumda...
Sevgili cübbeli Ahmet Hoca,yeni yıla girerken cehennem tabakaları arasında oradan oraya zıplamış bir günahkar olarak diyorum ki :
Allah sana ve seni ciddiye alıp,yağmur kar demeden uzaklardan gelip dinleyenlere akıl fikir versin...
Ha bu arada sempozyumun kalabalığından dolayı Ataköyü E5 e bağlayan yol geliş ve gidiş yönünde 3 erli sıra park halindeydi.Ben Ataköy'den 1 saatte zor çıktım.Sevgili İstanbul trafiğinden sorumlu ve bana göre sorunlu görevliler,aynı spor salonunda kızımın düğününü yapsam ve gelen konukların arabaları aynı şekilde 3 erli sıra halinde anayola park edip trafiği felç etse,sanırım aynı anlayışıbana da gösterirsiniz.Malumunuz ben de Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım ve benim de cübbem var.İmza Cübbeli Canan Avukat 01.01.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder