19 Mart 2014 Çarşamba

ÖNCE VATAN !!!

*Arkadaşlar bilinçli seçmenler bilir ki;İstanbul'u alan genelde devamında genel seçimleri de alır şeklinde bir gerçek var.Açıkçası bu yerel seçimlerde büyükşehirleri kazanmak gerekiyor.
*Kendi adıma saklama ihtiyacı duymuyorum.Gururla söylüyorum ki;ben bir Türk milliyetçisiyim. Ancak ülkemizin içinde bulunduğu mevcut ahval ve şeraiti gözardı edemem,ülküdaşlarım kusura bakmasın.Büyükşehirde bu isme oy vereceğimi rüyamda görsem,hayra yormazdım.Ancak ÖNCE VATAN !!! Sonra particilik....
Durumun vehameti karşısında şahsım adına aldığım karar :
*Büyükşehir için mevcut durumdan kurtulmak adına,tek bir oyu bile riske atmamak kararındayım.Önce bu karanlıktan kurtulalım.Zaten yılların kadrolaşması bir anda yok olmayacaktır ve onaylamadığım ama mecburen oy vereceğim şahsın,ensesinden nefeslerini eksik etmeyeceklerdir. Devamında ondan kurtulmak zaten kolay  Bu nedenle Fazıl SAY'a katılıyorum.Ey İşçi Partisi hangi kafayla ve hangi vatanseverlikle medyadaki anketlere göre CHP-AKP arasındaki oy farkının % 1-2 olmasına rağmen;Levent Kırca'yı büyükşehir belediye başkanlığına aday gösteriyorsunuz?
*İlçede ise elbette fikrime zikrime uyan partime oy vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder