8 Haziran 2015 Pazartesi

SEÇİM SONUÇLARI GELMEYE BAŞLADIĞINDA

Şu ana kadar kızımın çeyiz sandığı dışında açılan sandıklardan çıkan sonuç;tek partili dönem bitti inşallah...
AA ve Cihan haber Ajansinin anlaştıgi tek nokta AKP 81ilde oy kaybetti.HDP 81 ilde oy arttırdı ve MHP 72 ilde oy arttırdı.CHP 51 ilde oy kaybetti.
Yakın çevrem bilir,demiştim ki:
Bu seçimin iki kazanani olur.MHP VE HDP
Buyrun...Ama bu sonucu iyi okumak lazım.
HDP ,13 yıldir AKP ye verdiği desteği gòzdağı şeklinde geri aldı.Bir de Selocan'ın espri ve demokrasi çağrılarını samimi zanneden yeni yetme oyları var.
HDP sayesinde AKP den kurtuluyorsunuz diye çok sevinmeyin.Size yardım ediyor görünen herkes dost değildir.
HDPnin samimiyetine güvenmedim güvenmem.
Neticede eski söylemimi tekrarliyorum.HDP ve AKP nişanlıdır,düğunde takılacak altın konusunda kriz var sadece 😜
Bu arada herne kadar MHP 72 ilde oy arttırdıysa da;teknik olarak sayisal başaridir ancak siyaseten Sayın Devlet Bahçeli'nin başardık demesinden kaygılıyım.Eğer MHP kalkıp da AKP ile koalisyona giderse;bir sonraki seçimde,barajın altında kalmayı da göze alsın.Gerçek vatanseverler daha önce bu dersi vermiştik,hatırlatayım dedim 😊
Hele k güya i ana muhalefet CHP 51 ilde oy kaybetmiş.Allahaşkına dükkanı kapatın gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder