13 Ocak 2014 Pazartesi

GECİKEN YENİ YIL PAYLAŞIMIM


Sevgili arkadaşlarım ve değerli dostlarım...
Yarın gece 00:00 sonrasında yeni bir yıla gireceğiz .Yeni yıl tıpkı aileye yeni bir bebek katılması,yeni bir işe girmek, yeni bir ev almak ...vs vs yani yeni olan herşeyin verdiği bir heyecan ve en önemlisi umutlanmaktır.
Kendi adıma evet,bu yeni başlangıç için mutlu ve umutluyum;elbette olumlu ve mutlu karşılayıp bolca gülmek istiyorum -kutlamak istiyorum.
Lütfen bu başlangıç ve yeni umutları karşılayıp kutlamayı, dini vs eleştirilerle germeyin. Zira bizim kutlamamızın dini bir anlam ve önemi yok.Olanlara da saygı duyarım,hepsi bu...
Eveeeet şu an yeni yılı karşılamak üzere dostlarımla geldiğim Selanik'te,odamda uzanmış 2013 ü değerlendiriyorum.
1-BİREYSEL OLARAK;çok incindiğim ve hayal kırıklığı yaşadığım bir yıl oldu. Yıprandım,ama anka kuşu gibi küllerimden doğup yine hayata kanat çıptım.Sonuç,ben Canan'ım...Ben herkesi sevmem,herkesi seven de beni sevmesin :)) Ben sadece güvenimi kaybettim,onurunu ve kişiliğini kaybedenler düşünsün,dedim geçtim.
2-ANNE OLARAK;ben yavrumdan razıyım,Allah da razı olsun.2013 'te de gururlu ve mutlu bir anneydim hamdolsun.
3-İŞ HAYATI;hamdolsun mesleğimde hergün yeni bir basamak çıktım.Bu yaşıma kadar hiç kimse;yerini bana borçlusun,ben olmasam 3 ayda batarsın diyemedi-diyemez.Şahsi emeklerim, başarılarım ve alınterim 2013 te de benimleydi hamdolsun.
4-SAĞLIK;Eylül ayında bir şaşkınlık ve şik yaşadıysam da,Ekim'den itibaren aştım ve beraber yaşamayı öğrendim. Allaha şükürler olsun ,çok iyiyim.
5-SOSYAL İLİŞKİLER:Allah dostlarımı eksik etmesin.Çoğu insan onlarca arkadaş sayar, ama 2 tane bile %100 gerçeikte dost sayamaz.Ben çok ama çok şanslıyım iki elin parmaklarından daha fazla sayıda GERÇEK DOST ve yüzlerce arkadaşım var. Zenginim,mutluyum Allah nazardan saklasın.Üstelik bu yıl da,sıfır dost kazığı 
İşte 2013 bilançosu...Şimdi sevgili 2014 hadi bakalım... Gördüğün gibi bende çıta yüksek,tamamıyla şükrederek yaşayanlardanım. En az aynı standartları bekliyorum senden.Kollarımı-yüreğimi sevgiyle açtım,buyur gel-seni de dolu dolu yaşamaya hazırım 2014...Ama bu kez gelirken son 11 yıldır bilançoya bile değer bulmadan katlayıp kaldırdığım ülkem için;güzel şeyler getir artık da yıl sonunda vatandaş olarak da şükredebileyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder